عکس| «شروین حاجی پور» و جنبش «زن زندگی آزادی» بدون روتوش!
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ شروین حاجی پور، خواننده ترانه «برای...» که این آهنگ را برای جنبش «زن زندگی آزادی» خوانده بود با انتشار پست هایی در توییتر نگاه خود به زنان در جامعه ایرانی را فاش کرد.
کاربران با انتقاد از نگاه تاسف بار شروین حاجیپور که دست کم با آهنگش سخنگوی «زن زندگی آزادی» بوده، این توییت ها را غایت خواسته این جنبش از آنچه آزادی می داند و سبک زندگی موردعلاقه حامیان آن بدون روتوش های مجازی دانستند.
- بیشتر ببینید:
- کی از مسمومیت دانش آموزان دختر نفع میبره؟
عکس پست های شروین حاجی پور درباره زنان و زن زندگی آزادی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
آزادی مورد انتظار جنبش زن زندگی آزادی در ایران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
مرتضی

۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این ادم مضخرف و بیشعور چطور به خودش اجازه میده این حرفارو بزنه حداقل درمورد هنرپیشه رهنما. حکومت باید تو دهن ای ادم بزنه.
عرش

۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
امروز هر بچه ای بدون درک از هنر و عدم تحصیلات عالیه، خواننده میشه. آدمای مسخ شده که نه خود را میشناسند و نه تاریخ کشور خود را و نه به هویت حقیقی خود دست نیافتند. متاسفانه غالب هنرمندان در ایران سواد ندارند.
یوسف دیوسالار

۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
حاجی پور آبروی مازندراني ها را بردی با این پستت و خوندن هات .
لیلا

۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
متاسفم برای آشغالی مثل تو که حتی حیای حرف زدن هم نداری البته از امثالی چون شماها انتظاری بیش از این نیست چون ادب داشتن برای شما تعجب اوره .شماها با شعارگول زنکی زن زندگی آزادی همه ی زنان رو به بدبختی وفلاکت رسوندید.اینهاهیچ وقت حس مادربودن وزن بودن پیدا نخواهند کرد.زن وقتی آزاده هست که هیچ بی سرو پایی جرات نکنه نگاهش کنه نه اینکه با برهنگی تمام نگاههای آلوده به سمت خودشون بکشونن.شماها دلتون برای زنان این سرزمین نمیسوزه شمافقط به دنبال خراب کردن زنان ایران هستید.ومتاسفم برای زنان ما که گول پست فطرت هایی مثل شماها رو میخورن.امیدوارم هر چه زودتر به درک واصل بشبدوجودتون مایه ننگ هست
لیلا

۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
زمان به مرور شروین خان شما رو خراب خواهد کرد هرکسی با اسلام ورافتاد پیش همه بی آبرو خواهدشد تجربه نشان داده .اون حتی حیای صحبت کردن هم نداره .بدبخت تراز اون هم خودش وامثال خودش هستند???
محسن

۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
وقتی این نسل اینقدر افکار بیخود ونخ نمایی دارند انتظاری بیش از این نداریم.درست میگه درمورد دختر و پسر ولی کمتر از این سن و سال متاسفانه راهی رو دارن میرن که تهش جز هرزگی وان فروشی چیزی نداره.این افراد مثل خود شروین میخوان آینده ایرانو بسازند مثلاً انقلاب کنند انقلابی که از الان تهش معلومه.شروین خودش ته کثافت گرفتگی افکار مزخرفه.
سرو صداشون برای این بود که آزادانه هر کثافت کاری دلشون میخواد تو خیابون بکنند و هیچ اثری از انسانیت وحیا ندارند آینده هم روشنه که چه جامعه ی مفیدی درست میکنند.
سرو صداشون برای این بود که آزادانه هر کثافت کاری دلشون میخواد تو خیابون بکنند و هیچ اثری از انسانیت وحیا ندارند آینده هم روشنه که چه جامعه ی مفیدی درست میکنند.
سودا

۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
با این چرت و پرت گفتن نمیتونید شروین رو خراب کنید .دیگه این ترفندا ج نمیده
محمدعلی

۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
داداش گلم مشت نمونه خرواره.
مگه نگاه حاکمیت و مسیولان فرقی هم داره؟ اصلا این تفکرات حاصل زحمات بیش از چهاردهه حکمرانانه.
این شخص از آسمان نیومده که. توی همین جامعه متولد و پرورش یافته.
شماها عادت کردید به دلایل وقوع خوادث کاری نداشته باشید. فقط دنبال پاک کردن صورت مسایل بودید و هستید.
مگه نگاه حاکمیت و مسیولان فرقی هم داره؟ اصلا این تفکرات حاصل زحمات بیش از چهاردهه حکمرانانه.
این شخص از آسمان نیومده که. توی همین جامعه متولد و پرورش یافته.
شماها عادت کردید به دلایل وقوع خوادث کاری نداشته باشید. فقط دنبال پاک کردن صورت مسایل بودید و هستید.
ناشناس

۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این پسره ی هرزه به کنار
اونایی که حمایتش میکنن دیگه چه قدر اسکلن ?
اونایی که حمایتش میکنن دیگه چه قدر اسکلن ?
سجاد

۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اره یه دفعه دخترای مدارس که آزادی میخواستن مسموم میشن پیروز که نماد آزادی بود میمیره و شروین هم ک خواننده اون آهنگ بود داره به طور عجیب جوری رفتار میکنه ک خراب نشون بده افکارش رو بنظرتون اینا طبیعیه و هیچ پشت پرده ای نداره؟
هرچند میدونم کامنت منو ثبت نمی کنین
هرچند میدونم کامنت منو ثبت نمی کنین
آرش

۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
یعنی میفرمایید نظام و مدیران در این ۴۴ سال فحشا و بی بند و باری رو تبلیغ کردند و امثال شروین حاجی پور و جنابعالی تحت تاثیر فضای مسموم که ایجاد شده دچار انحراف فکری و اخلاقی شدید؟؟؟شماها از کجای کلمه آزادی به این نتیجه رسیدید که دختری که دوست داره پسر باشه این حق رو داره که خلقت خودشو زیر سوال ببره؟؟نه عزیز جان این تفکر پوچ شماها برگرفته از سالها تهاجم فرهنگیه که به اسم آزادی به خودتون دادند.وگرنه از ترانه شروین حاجی پور، جز کفر و دخالت بی حد و مرز در کار خدا هیچ معنای دیگه ای نداره.با گذشت چند ماه چطور به ین پی نبردید که حجاب بهانه ای بود برای آزادی برهنگی.در حالیکه همون کشورهایی که این سیگنالهای غلط رو برای شماها ارسال میکنن برای پوشش قوانین سخت گیرانه ی دارند.
آرش

۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ای کاش رسانه ها برای امثال شروین حاجی پور که با کمترین سطح سواد یک شبه به شهرت رسیدند اینطور تبلیغات نمیکردید
رضا

۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
رسانه کثیف چرا انقد سعی داری خرتبش کنی .البته تو جیره خوری باید اینارو بزاری
ایران فولادی

۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اول-مشکلاتِ این سایت در بارگذاريِ کامنتها که طبقِ سلیقهِ خودشان نه برحَسَبِ ساعت رسمی!حتی در پاسخِ بعضیها!
دوم؛امام جملهِ معروفی دارد؛از آنزمان که دشمنان برایِ شما کف و هورا میکشند،به خودتان شک کنید.
این چیزِ خاصی نیست،باید منتظرِ چیزهایِ خیلی بزرگتر بود.
به خدا توکل کنیم نه کدخدا،وگرنه درّه هایِ سقوط انواعِ شهوتها،پیشِ روست.
درنهایت،والعصر ان الانسان لفی خسر
دوم؛امام جملهِ معروفی دارد؛از آنزمان که دشمنان برایِ شما کف و هورا میکشند،به خودتان شک کنید.
این چیزِ خاصی نیست،باید منتظرِ چیزهایِ خیلی بزرگتر بود.
به خدا توکل کنیم نه کدخدا،وگرنه درّه هایِ سقوط انواعِ شهوتها،پیشِ روست.
درنهایت،والعصر ان الانسان لفی خسر
ایران

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
فقط میگم برای تغییر مغزهای پوسیده
چیزی نکفته شروین
همین شماها که ادعا میکنید که وای چه حرفای بدی زده شروین خودتون از همه کثیف ترید فقط ادعا هستین هیچ آدمی معصوم نی چه شروین چه هرکس پس شعار ندین
چیزی نکفته شروین
همین شماها که ادعا میکنید که وای چه حرفای بدی زده شروین خودتون از همه کثیف ترید فقط ادعا هستین هیچ آدمی معصوم نی چه شروین چه هرکس پس شعار ندین
آکرونیا

۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اینا و طرفداراشون فقط و فقط دنبال هرزگی و بی بند و باری اند نه آزادی .خورشید پشت ابر نمیمونه.
ناشناس

۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
از وقتی حرفای حق شروین اومده وسط همه اونایی که نمیتونن حقیقت رو ببینند دارن یکاری میکنند که تو تو چشم هواداراش خرابش کنن اما موفق نمیشن حرفاش که راست بوده پیروزی که مرد وضعیت اقتصادی یه نگاهی به دورتون بکنید بعد دهنتون رو باز کنید
محمد رسولی

۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این حرومی خودش معلوم نیست باباش کیه
حالا داره همراه افکار مریض مثل خودش بنام شعار دروغین زن زندگی آزادی
نون رو به نزخ روز میخوره
بعد یه عده ساده لوح شدن بازیچه این حیوون پلید...
حالا داره همراه افکار مریض مثل خودش بنام شعار دروغین زن زندگی آزادی
نون رو به نزخ روز میخوره
بعد یه عده ساده لوح شدن بازیچه این حیوون پلید...
محمد رسولی

۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این حرومی خودش معلوم نیست باباش کیه
حالا داره همراه افکار مریض مثل خودش بنام شعار دروغین زن زندگی آزادی
نون رو به نزخ روز میخوره
بعد یه عده ساده لوح شدن بازیچه این حیوون پلید...
حالا داره همراه افکار مریض مثل خودش بنام شعار دروغین زن زندگی آزادی
نون رو به نزخ روز میخوره
بعد یه عده ساده لوح شدن بازیچه این حیوون پلید...
حسین

۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
مرحبا. خود را ایرانی میدانند اما فراموش نموده اند که پوشش نزد ایرانی ها حتی قبل از ورود اسلام نیز وجود داشته و این قرب فرهنگی بین ایران و اسلام بوده رفتن به سمت افتخار سربرهنگی و بی حجابی قبل از اینکه فاصله از اسلام و تشیع باشد فاصله گرفتن از ایرانیت است این فاصله را افرادی چنینی با الهام از فضای رسانهای غربی بیشتر و بیشتر می نمایند.هر چه تلاش دارند وانمود کنند ایرانی اند به سمت غرب روانند
انسانم آرزوست

۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
مردایی که میرن از این دخترهای بی حجاب وبی بند وبار می گیرن چطوری بهشون اعتماد می کنن که تو زندگی با یکی دیگه هم دوست نباشه الان این آهنگ جدید همین رو میگه همینکه میگه به بچه نگو چرا موهاش فرفریه یعنی چی وای بر کسانی که فحشا رو تبلیغ می کنن.
حسین

۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
مثلاً شما حقیقت را می بینید؟تو بالاتر از اریک فروم و گاندی و اقبال و فرانس قانون ،حسن نصر و شریعتی ها و آل احمد ها هستی
؟برو ببین این بزرگان در مورد فرهنگ غرب چی گفته و نوشته و چه هشدارهایی داده اند..البته درسته این حرف ها ،عده ای به اصطلاح هوادارش را ناراحت نمیکنه ..هواداران او تحت هجوم رسانه ای غرب ، بالاترش را هم طالبند .این که چیزی نیست...در پناه زن ،زندگی ،ازادی به مفهوم غربی این تازه ابتدای راه ،سگ بازی که اومده ،همجنس گرایی هم را به عنوان مغزهای نو و مدرنیته طلب کار خواهید شد.
؟برو ببین این بزرگان در مورد فرهنگ غرب چی گفته و نوشته و چه هشدارهایی داده اند..البته درسته این حرف ها ،عده ای به اصطلاح هوادارش را ناراحت نمیکنه ..هواداران او تحت هجوم رسانه ای غرب ، بالاترش را هم طالبند .این که چیزی نیست...در پناه زن ،زندگی ،ازادی به مفهوم غربی این تازه ابتدای راه ،سگ بازی که اومده ،همجنس گرایی هم را به عنوان مغزهای نو و مدرنیته طلب کار خواهید شد.
فرشید

۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
بابا اینقدر در مورد این آدم پلشت بی غیرت حرف نزنید آهنگ آخرش رو گوش کنید تا بفهمید چقدراین آدم بی ناموس هست
ناشناس

۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
آهان، حالا فهمیدم! منظور شماها از "مغزهای پوسیده" یعنی افرادی که مثل شماها دچار فساد اخلاقی نیستن؟! یعنی کسانی که به شئونات اخلاقی پایبندن؟! یا صریحتر بگم کسانی که از زیر بوته در نیومدن؟!
ناشناس

۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کاربر سجاد! شما مطمئنی حالت خوبه؟! دخترانی که مسموم شدن، خواستار آزادی بودن؟! اونوقت پیروز "نماد آزادی" بود؟! دوباره دارید از خودتون سناریو و تراژدی درمیارید؟!
ناشناس

۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
منظورت از مردم، خودتی؟! ببین! ایران ارث باباتون نیست که تعیین میکنید مردم ایران چه کسانی هستن! بعدش مگه آقای شروین حاجیپور چه شخصیت مهمیه که بخوان خرابش کنن؟!
ناشناس

۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اخه چرا حرف مفت میزنی داش سجاد جان،اولا ک کامنتتو ثبت کردن حالا فشار بخور ک ضایه شدی،دوما ک دخترای مدرسه خواستار آزادی بودن؟منو خیلی از دوستام ت همین مدرسمون ک بعضیا مسموم شدن هیچکدوممون برانداز نبودیم و ساندیس خورم بودیم اسکل چرا چرت و پرت میبافی
کارن

۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کم میارید میتوپید ب سلام فرمانده؟راس میگه دیگ این شروین کدوم ..... بود یه اهنگ خوند و میونِ قشر براندازا محبوبیت اجباری ب دست اورد،طرف براندازاعه دیگه براندازا ازش حمایت نمیکردن و نکنن که تو دهاتشون هم راش نمیدن
کارن

۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
حرفاش حقه؟شاید بخش کمیش حق باشه اما بقیش"حرفِ مُفته"چون ب مذاقتون خوش میاد میگین حق..:)
ناشناس

۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
قاسمِ گرامی،پوسیدگی و کثیف بودن مغزِ شروین جونت با اهنگِ جدیدش کاملا مشخصه:)))
ناشناس

۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
رضا !!! خوندن "سلام فرمانده" لیاقت و سعادت میخواد که امثال شماها از درکش عاجزید! منتها اون دنیا درکش میکنید! این جمله رو به یاد داشته باش!
حسین

۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اونایی که میگن حقه میگه .اجازه میدن , متن این آهنگ
بر روی خانواده آنها اجرایی شود؟
بر روی خانواده آنها اجرایی شود؟
ایران

۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اینا هر چی هستند رو بازی میکنند اونی که هر روز داره مال مردمو میدزده و هر روز گرونی میکنه و بچه هاش کل دنیا ساپورت هستند رو پخش کنید
حسین

۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
شما که خود را عاقل و دارای مغز نو و بروز می دانی ،او متنی خوانده که از طرف می خواد روابطش را با پنهان نماید در حالی که همسر یه نفر دیگه هست و از فر بودن موی بچه اش که از دیگری دارد چیزی به بچه نگوید..آیا حاضری این اتفاق برای خانواده تو در آغوش این حرومی یا حرومی های دیگه افتد؟ فقر فرهنگی تا کجا ؟این فقر حاصل همان چیزی است که آیزنهاور رئیس جمهور آمریکا بعد ازجنگ جهانی دوم گفت: آنچه ما پس از این نیاز داریم تصرف اذهان است..پس از حرف وی تعداد رسانه های غربی چندین برابر شد تا به جنگ تصرف اذهان مشغول شوند
ناشناس

۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اگه حق پس بزار بابا و مامان و شوهرت یا زنت هم این کار رو بکنه به هر حال حرف حقع دیگه باید انجام بشه البته شاید خودت هم حروم زاده باشی به هرحال حرف حقه ناراحت نشو
حسین

۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
یه موقع دلیل فرم خاص موی بچه ات را که خلاف موی پدر واقعی اش هست را به بچه ات نگی ؟
ناشناس

۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
نه جانم اینا نمونه تربیت مادرشه ، مادری که معلوم نیست بچش از کیه زیر کی خوابیده که این حرومی به دنیا اومده که میخواد همه جا رو به نام آزادی به گند بکشه .
ساسان

۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
افسوس و صد افسوس که بخشی از جامعه ی ما
روز به روز به سمت حیوانیت پیش میروند
روز به روز به سمت حیوانیت پیش میروند
آرش

۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جالبه! یه مشت شغال لاش خور دارن می گن شروین خرابه!! اگه کمی به حقانیت شروین شک داشتم (که نداشتم) بعد از دیدن این مزخرفات، شکم به یقین تبدیل شد.
دوستان ملت شما رو شناخته. هر چی بیش تر دست و پا بزنید بیش تر غرق می شید. برگردید به آغوش ملت که آغوش ملت برای اونایی که از راه اشتباهی برگردن بازه همیشه.
شما نمی خواهید یه کشور مستقل داشته باشید؟ نمی خواهید یه زندگی نرمال داشته باشید؟ شما سپاهیا، بسیجیا، ارتشیا نمی خواهید آقای خودتون باشید؟
دوستان ملت شما رو شناخته. هر چی بیش تر دست و پا بزنید بیش تر غرق می شید. برگردید به آغوش ملت که آغوش ملت برای اونایی که از راه اشتباهی برگردن بازه همیشه.
شما نمی خواهید یه کشور مستقل داشته باشید؟ نمی خواهید یه زندگی نرمال داشته باشید؟ شما سپاهیا، بسیجیا، ارتشیا نمی خواهید آقای خودتون باشید؟
حسن

۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اکثر شعرش حقیقت محضه و جای تردید نداره. اون کسانی که این شعر به مزاجشون سازگار نیست و به غیرتشون برمیخوره چرا در مورد عراقی هایی که بوی کربلا میدن ساکت هستند؟
علی

۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این نظام دیگه بدرد نمیخوره با این ترحمی که به امثال شروین و تمام ... میکنه صددرصد باید عوض شه.
بی نیاز

۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خب که چی مثلا خواستی خرابش کنی ببین اکثریت جامعه چی میگن و چی میخواند البته اگر جرات دارید
ناشناس

۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
شماهایی که دارین در مورد شروین چرت و پرت میگین فقط خواستم بگم که حرفای مزخرفتون چیزی از محبوبیت و موفقیت شروین کم نمیکنه !
حمید

۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
واقعانم ک این ب نابودی کشوندن جامعه رو با فقر و سیاستاشون لعنت ب این مسولای دزد و غارتگر
حمید

۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بدا به حال ملتی که بخواد امثال این حیوان کثیف رو الگوی خودش قرار بده!
کارآزموده

۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
زن/هرزگی/باداری
فحش های چارواداری
ناموس که اصلا نداری
شروین پدر و مادر که نداری
فحش های چارواداری
ناموس که اصلا نداری
شروین پدر و مادر که نداری
ناشناس

۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مزدوران ووطنفروشان!!بگوش وبهوش باشین،،شروین حرومزاده ازآب دراومد،دی ان ای نجسش باسوپری خیابون پشتیشون یکی دراومده،،بیچاره باباش هنوزنفهمیده چراموهای بچش فره??????مامانش هی چشماشومیبسته تافک کنه شوهرشه ولی چه فایده که سوپری همسایه،پدرآقای مزدوربوده???????بازم همونم خوش است??????
ایلین

۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خب راست میگه
شاید منظورش این باشه که این پسره با دختره رابطه داشته بعدش به زور دادنش به یه آقازاده و بچه به دنیا اومده مثل اون نبوده
اگه اهنگ رو دوست ندارید گوش ندید...
شاید منظورش این باشه که این پسره با دختره رابطه داشته بعدش به زور دادنش به یه آقازاده و بچه به دنیا اومده مثل اون نبوده
اگه اهنگ رو دوست ندارید گوش ندید...
تارا رستگار

۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
چه ربطی داره کسی که اعتقادی که تو داری رو نداره یعنی کثیفه و قابل اعتماد نیست بابل بیخیال برو خودتو سیاه کن تو زورت اومده کسی نمی گیرتت
تارا رستگار

۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
ولی هیچوقت اجبار توش نبوده خود پیامبر و امام حسین هم گفتن امر به معروف نهی از معروف میکردن کسی نمی پذیرفته نمی گرفتن زندانش کنن
شبخوش

۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دمتگرم گل گفتی ولی خوب عده ای ساده لوح قبولش دارن اسطورشون هست هرکی دوتا چرت گفت میشه اسطوره اینا،،یارو علنا توآهنگش خیانت به شوهر را تبلیغ میکنه عده ای غش وضعف میرن براش بعدش واسه ازدواج توقع دارن پاک ترین دختر نصیبش بشه بهتره بگی بهشون زکییییی
محمد دیوسالار

۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
ایشون خانوادگی با نظام مشکل داشتن. اهل کله بست بابلسر هستن و پدربزرگ ایشونم بخاطر مسائل سیاسی و بقول معروف مجاهدین دهه پنحاه ونه بودکه اعدام شد. شروین حاجی آقاپور هم با معروف شدن در برنامه علیخانی ازاین فرصت سواستفاده کرده که یکبار بازداشت و با تعهد آزاد شد اما با این خواندن های کذایی آتش بیار معرکه شد مثل همه اونهایی مه شعار زن زندگی برهنگی دراصل مورد خواستشان است را آزادی میدانند. ومسئولین هم بلحاظ اقتصادی و هم فرهنگی به خواب عمیق فرو رفتند درهرصورت این بشر پیشینه خوبی ندارد از ایشون انتظار ارق ملی نداشته باشید. عقده گشایی است.
سعید منتظری

۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
آقای خودتونین با سرسپردگی؟ از طرز حرف زدنت مشخصه که ازکه همان طراوت که دراوست. بهتره یکم از این ادبیات چاله میدانی ات خجالت بکشی. همونهایی که تو مدنظرته درش زاییدن. شما بهتره طرز تفکر زنگ زده ات دست برداری. امیدوارم عقلی که خدا بشما داده درست درمان ازش استفاده کنی که البته امیدوارم من همشهری حاجی آقاپورم میشناسمش. بقول زبون محلی ما تو آش دله ماش نواش.
علی

۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
الان خودت در خرابی به سر میبری حالا یا شروین یا کس دیگه باید بیاد تو رو از خرابی در بیاره
علی

۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
باید بگم حیوان کثیف نیست تو با این رفتارات و تفکراتت هستی که یک کثیف به تمام معنا هستی و وای به حالت که جز کثافت کاری و حمایتت از جهلو جنون که شده الگوی زیابیت
شایسته

۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
هر عتیقه ای که از کوزه صدا و سیما خارج شده که خواننده مبارز نمیشه
چشم آبی اروپایی

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
شماها مغزتون پوسیدس افکارتون مال 1400 سال پیشه عقب مونده اید الان برای پیشرفت باید مثل اروپاییا رابطه جنسی با حیوانات و محارم ازاد کنیم باید همجنسبازی بی حجابی ازاد کنیم باید هر شهر بالای 100 تا فاحشه خونه با کارت وزارت بهداشت داشته باشه باید خیانت کنیم باید خانواده نابود کنیم باید پلی اموری کنیم مثل روشنفکرای اروپایی شماها املید من فقط حرفاس شروین مو فرفری قبول دارم چون من روشنفکر تحصیلکرده امروزیم
فاطی

۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
همین که مجبوریم به خاطر فیلترینگ شدید خزعبلات و تیتر های مسخره و بی محتوای شما نوچه های شریعتمداری رو ببینیم و کامنت بذاریم براتون خدا رو شکر کنین و لذت ببرین . با این تخریبها بیشتر مردم و از خودتون متنفر میکنین البته هدفتون هم همینه
زهرا

۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
چرا داستانو میپیچونین!!! شروین هر کی که هست...ملت اهنگ برای رو دارن میخونن نقدی دارین به اون بکنین...جوابی واسه اون دارین؟؟؟ فقر کمر مردم رو خم کرد جوابی دارین؟؟؟بچه ۶ای کوچیک تو چهارراه ها دستاشون پینه زده جوابی دارین؟؟؟؟ گیر دادین به چهارتا توئیت شروین و یه اهنگ قدیمیش؟ باشه اصلا اونا نماد فححشا...مشکل مملکتو نگاه کنین!!!درد مردمو ببینین...نشستین تو توئیتر میچرخین فارغ از غم مردم؟!
النا

۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دزدی مواد فروشی قاچاق قتل هم یک حقیقته و هست ایا چون حقیقته باید تبلیغش کنیم؟
ارتشی

۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
فقط باید حشیش یا شیشه زده باشی که فکر کنی نظامی سقوط میکنه که توییتر تلگرام اینستا و... فیلتر کرده ولی مردمش طرفداراش با هزار بدبختی میرن تو توییتر تلگرام اینستا و از نظام طرفداری میکنن تا دنیا دنیاس و تو زنده ای سید علی رهبر ایرانه جای آسمون زمین شاید عوض بشه ولی نظام عوض نمیشه ما زنده ایم تا زندگی بر تو و لختیون جهنم کنیم و تنها کاری که از تو بر میاد اینه که بیای توی فضای مجازی دوتا کامنت پست بر علیه نظام بزاری یا هر چند وقت یکبار بری تو خیابون دوتا شعار بدی در حالیکه نظام همچنان هست و تو خواب رویاهات هم سقوط نخواهد کرد
نیما

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
هرچی موشک پهپاد داریم تو سر مو فرفریا خالی میکنیم همتونو سوار هواپیما میکنیم بعد با موشک میزنیمتون هههههه رفیقاتون قبلا تجربه کردن مرگ بر ربع پهلوی مرگ بر علی کریمی زنده باد رئیسی زنده باد گشت ارشاد
النا

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دزدی قتل قاچاق موادفروشی هم یک حقیقته و هست ایا باید تبلیغش کنیم؟ دلیل نمیشه چون خیانت هست پس بیایم تبلیغش کنیم
فرزند ایران

۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مردم اگر بدبخت بودن دنبال لخت شدن دیسکو نبودن اگر بدبخت بودن برای گرونی اعتراض میکردن نه برای لخت شدن کمبود مشروب در هر صورت مردم چه لخت چه پوشیده چه بدبخت چه خوشبخت طرفدار نظام هستن و خواهند بود 22 بهمن ضربه محکمی بر کله پوک مغز فندقی بی بندبارهای مو فرفری بود طرفدارای شروین هم زیاد زبون درازی کنن بچه های سپاه میان میبرنشون تو خونه های نیمه کاره همون بلایی که میدونی سرشون میارن خخخخ دلمون تنگ شده برای اون همه داف که خودشونو لخت کرده بودن
کردستانکم

۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
از گشنگی مردن بهتر از بی بندبار بودنه من حاضرم از گشنگی بمیرم ولی شاهد خیانت پدرمادرم نباشم کاشکی فقط خیانت بود شماها دنبال همجنس بازی هستید مثل ترانه علیدوستی مثل الناز شاکردوست بهرام رادان از گشنگی مردن بهتر از زندگی کردن بین ادماییه که خلاف انسانیت زندگی میکنن
حسین

۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اینا فقط به همجنسبازی قانع نیستن دنبال رابطه جنسی با محارم و حیوانات هستن
سینا

۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
تو همون اهنگی کی دوست داری غیر از رقص و بوس دیگه چی گفته
یه بیتش درباره فقر بود اخه؟
یه بیتش درباره فقر بود اخه؟
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها